پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
مدیریت و عمل جهادی

به مناسبت هفته بسیج برگزار شد:

مدیریت و عمل جهادی

- 1402/09/04

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با سخنرانی رئیس پارک علم و فناوری خراسان و روایتگری یادگار هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با سخنرانی رئیس پارک علم و فناوری خراسان و روایتگری یادگار هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

مسعود میرزائی شهرابی گفت: آنچه در گذر این بیش از 44 سال در انقلاب اسلامی به پیشرفت و رشد رسیده است حاصل نگاه و تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رسیدن به قله‌ها افزود: کشور در عرصه علم، در عرصه فرهنگ، در عرصه اقتصاد و خدمت‌رسانی به مردم پیشران است و همین یعنی نگاه و تفکر بسیجی که میتواند دل‌های آحاد جامعه را به یکدیگر گره بزند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان تصریح کرد: آنچه امروز در کشور نیاز است نگاه و تفکر بسیجی است، رسانه‌های غربی به دنبال آن هستند که بسیج و تفکر آن را در حد یک ایستگاه بازرسی کاهش دهند اما باید مردم بدانند امروز دانشمندان بسیجی ما در دنیا حرف برای گفتن دارند و اینگونه در جهان نقش آفرینی می‌کنند.

در ادامه این برنامه حاج آقای احمدآبادی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به روایتگری پرداختند.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.